انواع طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج
نوشته شده توسط : کرج تیزر

طراحی و چاپ کاتالوگ برای هر کسب و کاری متفاوت است. یعنی باید طراحی به نحوی انجام گیرد که متناسب با نوع کسب کار شما مرتبط باشد.
مثلا تولید کننده محصولات آرایشی باید کاتالوگ خود را با عکس هایی از محصولاتی مانند صابون و شامپو و انواع کرم ها طراحی نماید و تولیدکننده مواد غذایی از محصولاتی مانند برنج و لپه و انواع حبوبات طراحی و چاپ نماید.
در کاتالوگ هرچقدر عکس ها و مطالب جذاب تر باشند مخاطب  شما خیلی راحت تر و بهتر می تواند برای خرید تصمیم گیری نماید در واقع باید به نحوی باشد که جوابگوی سوالات آن ها باشد .

اطلاعاتی که در اکثر کاتالوگ ها چاپ می شود را می توان به عکس های با کیفیت محصولات و توضیح در مورد چگونگی مصرف و نحوه تولید آنها و در بعضی اوقات به قیمت آن اشاره کرد . این اطلاعات اغلب برای مصرف کنندگان اصلی است و در بعضی مواقع نیز برای فروشندگان استفاده می شود.

اکنون می خواهیم توضیح مختصری در مورد چاپ کاتالوگ در کرج بدهیم. می توانیم به این اشاره کنیم که چاپ کاتالوگ در کرج اغلب به روش چاپ افست انجام می گیرد و در بعضی موارد که مشتری نیاز به چاپ کاتالوگ فوری و یا تعداد کم کاتالوگ دارد به روش دیجیتال کاتالوگ را چاپ و تولید می کنیم . البته لازم به ذکر است که کیفیت چاپ افست کاتالوگ بسیار بالاتر از چاپ دیجیتال کاتالوگ است و پیشنهاد می شود برای چاپ کاتالوگ از چاپ افست استفاده نمایید.

انواع طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج به ترتیب زیر می باشد:

لت دار

منگنه ای

سیمی

نوع لت دار کاتالوگ بیشترین استفاده را در طراحی دارد. در طراحی کاتالوگ در کرج از سایزهای بزرگ نیز استفاده می شوند. لت دارها یا دو لت یا سه لت یا چهار لت هستند و در بعضی موارد به ۵ و ۶ و… هم می رسند.

نوع کاتالوگ منگنه ای نیز بیشتر در بروشورها استفاده می شوند. کاتالوگ ها به ندرت منگنه ای هستند و بیشتر سیمی و لت دار طراحی و چاپ می شوند.

نوع سیمی کاتالوگ و بروشور به دلیل هزینه بالایی که در طراحی و چاپ دارند، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

این سه نوع از بروشور و کاتالوگ از انواع کاغذی آن ها بودند که بیشترین مورد استفاده را دارند و اکثر شرکت ها از این سه نوع برای چاپ کاتالوگ در کرج استفاده می کنند، اما یک نوع دیگر از کاتالوگ و بروشور وجود دارد که کمتر در کرج و ایران تولید می شود و عمومیت زیادی ندارد و آن هم کاتالوگ و بروشورهای الکترونیکی است

 

منبع : کرج تیزر





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: